Інструкція: назвати по черзі пори року та (після відповіді на питання) дні тижня. Дозволяється допомога, якщо дитина недостатньо розуміє часові поняття (без порядкового перерахування)
Оцінювання:
1) правильна відповідь на два запитання - 0 балів
2) правильна відповідь на одне запитання - 2 бали
3) немає відповіді на жодне запитання - 3 бали
2. "Ритми"
Інструкція: відстукати олівцем по столу ритми з довгими та короткими паузами - прості ритми, а після успішного виконання першого завдання, виконаного без помилок, складні ритми
Оцінювання:
1) правильне виконання двох завдань - 0 балів
2) правильне виконання відстукування простих ритмів - 2 бали
3) не виконано жодного завдання - 3 бали
3. "Повторення цифр"
Інструкція: повторити за логопедом ряд, що складається з трьох цифр. Далі переходять до повторення ряду з чотирьох цифр. Наступне завдання полягає у повторенні цифр за у зворотньому порядку (логопед називає цифри 1,2, а дитина повинна сказати 2, 1 (ряд з 2, 3, 4 цифр)
Оцінювання:
1) сума оцінок за першу та другу половину завдань більше 6 - 0 балів
2) кінцевий результат за сумою оцінок дорівнює 6 - 2 бали
3) кінцевий результат за сумою оцінок менший 6 - 3 бали
4. "Правий - лівий"
Інструкція: підняти ліву руку (починають саме з лівої), покажи праве око, ліву ногу
Проба Хеда
Інструкція: доторкнутися лівою рукою до правого вуха, правою рукою до лівого вуха, покажи лівою рукою праве око
Оцінювання:
1) виконано обидва завдання - 0 балів
2) виконано тільки перше завдання - 2 бали
3) не виконано жодне завдання - 3 бали
5. Складання оповідання за серією малюнків
Інструкція: скласти розповідь за сюжетними малюнками (якщо виникають труднощі, логопед ставить запитання)
Оцінювання:
Якість побудови оповідання:
1) розповідь складено самостійно - 0 балів
2) розповідь складено за запитаннями - 2 бали
3) називання окремих предметів замість розповіді - 3 бали
Розуміння причинно-наслідкових зв'язків:
1) пояснення дано вірно - 0 балів
2) пояснення неповне - 1 бал
3) пояснення немає - 2 бали
Кінцева оцінка дорівнює сумі першої та другої оцінок
Остаточний висновок складається: у разі обстеження дітей віком 6-7 років оцінюються завдання "Рядоговоріння", "Повторення цифр", "Ритми". Сума балів більша 5 свідчить про схильність до дисграфії. Під час обстеження дітей віком 7-8 років з мовленнєвою патологією ФФНМ, ЗНМ, ринолалія оцінюється завдання "Рядоговоріння", "Повторення цифр", "Ритми", "Правий - лівий", "Оповідання за малюнками". Сума балів більше 5 свідчить про схильність до дисграфії.
You can do it, too! Sign up for free now at https://www.jimdo.com